رویدادها آرشیو خبر ها
پوگبا می خواهد خود را به یوونتوسی ها ثابت کند

پوگبا می خواهد خود را به یوونتوسی ها ثابت کند

روزنامه لاگاتزتا دلو اسپورت مدعی شده است که تیم الاهلی عربستان پیشنهاد خود را به پل پوگبا افزایش داده است تا او را از یوونتوس خارج کند.

 

این مرد 30 ساله فرانسوی پس از اینکه اخیراً در جده دیده شد، به شایعات در این رابطه دامن زد. در حالی که این سفر به طور رسمی به دلایل شخصی انجام شد، طبق گزارشات، وی از امکانات الاتحاد و الاهلی بازدید کرد.

 

هفته گذشته گزارش هایی منتشر شد مبنی بر اینکه الاهلی به پوگبا یک قرارداد سه ساله به ارزش حدود 100 میلیون یورو خالص پیشنهاد داده است، پیشنهادی که ظاهرا نتوانست این هافبک را متقاعد کند.

 

طبق گزارش لاگاتزتا دلو اسپورت، الاهلی آماده ارسال پیشنهاد جدیدی به پوگبا است که در مجموع 150 میلیون یورو در طول سه سال است.

 

یوونتوس مایل است این بازیکن فرانسوی را با قیمتی مناسب در تابستان بفروشد و به آنها اجازه می دهد از ضرر سرمایه ای برای این بازیکن 30 ساله که حدود 8 میلیون یورو خالص در هر فصل در تورین درآمد دارد، جلوگیری کنند.

 

اکیپ دیروز گزارش داد که پوگبا علاقه ای به این انتقال ندارد و می خواهد خود را با بیانکونری نجات دهد و یک بار دیگر شایستگی های خود را به هواداران یووه ثابت کند.

 

پوگبا فصل گذشته به سختی برای یوونتوس ظاهر شد و در مجموع 10 بازی تنها 161 دقیقه بازی کرد و با تعدادی مصدومیت جدی دست و پنجه نرم کرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: